اُینک: یک اپلیکیشن برای امتیاز دهی به همه چیز


wellcome to nano world(think different)

be weblage Aron joon va mahdis joon khosh omadin nazar yadeton nareha

اُینک نام اپلیکیشن جدیدی از کوین رُز میباشد. اگر کمی اخبار آی تی را دنبال کنید حتما با این اسم آشنا هستید؛ فردی با تخصص در استارت آپ های اینترنتی که بی شک موفق ترین کار وی سایت محبوب Digg بوده است.

اکنون بازار اپلیکیشن ها بار دیگر با اُینک انتظار اخبار داغی را میکشد. اما اصلا این اپلیکیشن قرار است چه کاری انجام دهد؟ کار اصلی این اپلیکیشن امتیاز دهی به چیزهای دور و برمان است. اما همین الان هم نرم افزارهای مختلفی برای امتیاز دهی مثلا به رستوان ها و کافه ها وجود دارد. بنابراین در میان همه اینها اُینک چه شانسی میتواند داشته باشد؟

اُینک در واقع بر این اساس طراحی شده که شما میتوانید آیتم های موجود در یک مکان را امتیاز دهی کرده و در شبکه اجتماعی داخل برنامه به اشتراک بگذارید. برای مثال اگر به یک رستوران بروید میتوانید با یک جستجوی کوچک در اُینک بفهمید که کدام غذا در منو امتیاز بیشتری آورده و خوشمزه تر است. بنابراین شما اینجا به رستوران امتیاز نمی دهید و به غذاها رای میدهید.

به کمک این اپلیکیشن میتوان از محبوب ترین چیزهایی که توسط دوستانتان استفاده میشود مطلع شد. این اپلیکیشن به گونه ای است که مختص کشور خاصی نمیباشد و بنابراین کاربران هرجایی میتوانند پس از مدتی جامعه خوبی را در آن بوجود بیاورند.

این اپلیکیشن در حال حاضر به صورت رایگان برای کاربران iOS در دسترس قرار دارد. اما فعلا برای استفاده کامل از امکانات نرم افزار به دعوتنامه احتیاج دارید که در محیط خود نرم افزار به راحتی میتوانید درخواست دهید و ظرف مدت کمی برای شما ارسال خواهد شد. بدون دعوتنامه شما میتوانید در بین عکس های موجود به جستجو بپردازید ولی امکان ساخت پروفایل هنوز برای شما مقدور نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:,ساعت 18:8 توسط Aron va mahdis| |


Power By: LoxBlog.Com